Projektai
Gegužė
2011
2011
Gamyklos įrangos gabenimas
Moeskroen (Belgija)- Dzeržinsk (Rusija)
Krovinys: grindų laminato gamyklos įranga
Iš viso reikėjo beveik 150 sunkiasvorių automobilių: 130 buvo su tentinėmis puspriekabėmis (standartiniams kroviniams), 19 - atviri su specialiomis puspriekabėmis (negabaritiniams kroviniams).
Didžiausių krovinių aukštis siekė 4,10 m, plotis - 4,41 m.
Kroviniai transportuoti multimodaliniu būdu: gabenant sausumos ir vandens transportu per Vokietijos ir Latvijos uostus.
Mažesnių parametrų negabaritiniai kroviniai pervežti sausuma (vilkikais su puspriekabėmis) be papildomų perkrovimų.
Lapkritis
2009
2009
Ilgojo krovinio gabenimas geležinkeliu
Kazlų Rūda - Vyšesteblijevskas (Šiaurės Kaukazas)
Gabenta 76 (vnt.) klijuotos medienos konstrukcijos, kurių vienos ilgis 30,25 metrų ir beveik 4 t. svorio
Krovinys buvo transportuojamas ant 18 metrų ilgio geležinkelio platformų, skirtų vežti konteinerius.
Iš viso buvo suformuoti trys junginiai: du iš septynių platformų ir vienas iš 5.
Geležinkeliu krovinys keliavo apie porą savaičių.
Spalis
2008
2008
Reaktorių gabenimas iš Klaipėdos jūrų uosto į AB „Mažeikių nafta”
Klaipėda - Mažeikiai
Įspūdingo dydžio reaktoriai, kurių vieno svoris yra apie 535 tonų, ilgis 32 metrai, o aukštis beveik 6 metrai, maršrutas nusidriekė per 5 rajonus - Klaipėdos, Kretingos, Plungės, Skuodo ir Mažeikių.
Nuo Klaipėdos uosto iki užsakovo teritorijos kelionė užtruko apie 3 paras.
Krovinį gabeno specialūs vilkikai iš Olandijos ir Suomijos.
Reaktoriai buvo gabenami ant specialių platformų, turinčių po 40 ašių (320 ratų).
Spalis
2007
2007
Nestandartinis krovinys Baltarusijos užsakovams
Klaipėda (LT) - Karakasas (Venesuela)
Konteineriais gabenti drabužiai, baldai, gėrimai, maisto prekės ir sunkioji technika.