Projektai

Gegužė
2011

Gamyklos įrangos gabenimas

Moeskroen (Belgija)- Dzeržinsk (Rusija)
Krovinys: grindų laminato gamyklos įranga
Iš viso reikėjo beveik 150 sunkiasvorių automobilių: 130 buvo su tentinėmis puspriekabėmis (standartiniams kroviniams), 19 - atviri su specialiomis puspriekabėmis (negabaritiniams kroviniams).
Didžiausių krovinių aukštis siekė 4,10 m, plotis - 4,41 m.
Kroviniai transportuoti multimodaliniu būdu: gabenant sausumos ir vandens transportu per Vokietijos ir Latvijos uostus.
Mažesnių parametrų negabaritiniai kroviniai pervežti sausuma (vilkikais su puspriekabėmis) be papildomų perkrovimų.
Lapkritis
2009

Ilgojo krovinio gabenimas geležinkeliu

Kazlų Rūda - Vyšesteblijevskas (Šiaurės Kaukazas)
Gabenta 76 (vnt.) klijuotos medienos konstrukcijos, kurių vienos ilgis 30,25 metrų ir beveik 4 t. svorio
Krovinys buvo transportuojamas ant 18 metrų ilgio geležinkelio platformų, skirtų vežti konteinerius.
Iš viso buvo suformuoti trys junginiai: du iš septynių platformų ir vienas iš 5.
Geležinkeliu krovinys keliavo apie porą savaičių.
Spalis
2008

Reaktorių gabenimas iš Klaipėdos jūrų uosto į AB „Mažeikių nafta”

Klaipėda - Mažeikiai
Įspūdingo dydžio reaktoriai, kurių vieno svoris yra apie 535 tonų, ilgis 32 metrai, o aukštis beveik 6 metrai, maršrutas nusidriekė per 5 rajonus - Klaipėdos, Kretingos, Plungės, Skuodo ir Mažeikių.
Nuo Klaipėdos uosto iki užsakovo teritorijos kelionė užtruko apie 3 paras.
Krovinį gabeno specialūs vilkikai iš Olandijos ir Suomijos.
Reaktoriai buvo gabenami ant specialių platformų, turinčių po 40 ašių (320 ratų).
Spalis
2007

Nestandartinis krovinys Baltarusijos užsakovams

Klaipėda (LT) - Karakasas (Venesuela)
Konteineriais gabenti drabužiai, baldai, gėrimai, maisto prekės ir sunkioji technika.